Hm, när kommer bakslaget då??

Ja nu har det gått en vecka på Leia´s inskolning & det går som på räls..Idag var hon där själv under lunchen & en kort stund efter,, Detta var ju ngt jag fasat över då hennes bordskick består mest i att kasta allt på golvet så Gaston får sig ett extra mål...

Men se varför oroa sig?? Det är ju så mycke roligare att tillsammans med sina nya kompisar visa upp sina färdigheter...

Så det var ju ett moment avklarat iaf....

Imorrn sker nästa & i våra ögon det största...

Hon ska nämligen gå en hel dag själv från frukost till efter lunch ngn gång beroende på hur allt går.. Detta innebär ju oxå att hon ska sova där & det ser jag verkligen framemot att få höra hur det har gått...

Jaja hon lär väl slockna direkt iom att hon ska upp tidigt oxå eftersom att hon ska va där åtta..

Det är så spännande att veta HUR mycke hon kommer att utvecklas under detta år nu & det dröjer ju inte länge till man kommer att få höra 2-3 ordsmeningar från vår lilla krabat...Vem kunde tro att tiden kunde gå så fruktansvärt snabbt då man blev mamma...

Nä nu måste jag packa Leia´s lilla phu ryggsäck så hon kan fylla sin lilla låda på förskolan med extrakläder & sen ska jag själv in i duschen för lite sanering efter att ha suttit i ett trångt rum med hela enheten på APT i 3½ timme..*pina*

Förresten blev jag vald till Kulturombud för min avdelning så det ska ju bli intressant att se hur dessa möten kommer att utveckla sig under våren!!!

Tjingeling sålänge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0