Febrig Leia & Onda Lungor!!

Ja idag skulle ju Leia va en hel dag på förskolan, men se där kom bakslaget i form av en febrig liten krabat.. Nu var det ju ingen jättehög feber & nu på kvällen så fanns det inget så är det feberfritt imorrn så tar vi nya tag på fredag.. Man får ju hoppas att hon tar det lika coolt efter denna hemmavistelse som innan....

Själv funderar jag hejvilt på om jag har åkt på ngn form av lungsjukdom, då jag haft som ett tryck på dom sen i måndags...Känns som jag rökt typ 3 paket cigg på raken...Har ju haft lite tyngd i huvudet oxå samt yrsel,så inte konstigt man får noja att ngt är galet....

Ska iaf ring sjukvårdsrådgivningen imorrn om det håller i sig & rådgöra med dom innan jag ringer VC...

Annars har det varit soft på jobbet, fast jag stängde idag.. Imorrn slutar jag rätt tidigt & måste påminna mig själv om att boka min Thaimassage på lördag..*anteckna i almenackan*

Nä nu ska linser ut då dom klibbar snart fast sen blir det nog sängen är som sagt inte riktigt frisk jag, men ändå inte riktigt sjuk för att sjukskriva mig om inte en läkare råder mig till det vill säga..

Ja vi får väl se hur det mås imorrn med både mig & Leia iaf.. 

Men till dess mina vänner...

Tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0