Triss i SSS!! Släktträff, Singstar & Schlager!!

Detta är vad vår lördag bestod av hemma hos Salonens i Tullinge!!!

Vi hade helt enkelt en mysig lördag tillsammans med Leia´s kusiner, farbror & faster..Vi får ju inte heller glömma alla dessa ödlor hemmet bestod av!!!

Leia hade en fartfylld kväll med mycke mys med Farbror som hon annars brukar va så rädd för men nu är han nog en liten favorit!!

Jag låg mest i soffan & njöt av att Leia hade så mycke annat att underhållas av & Jarkko fyllde i en av Lizettes gaddningar..

Jag vaknade inte till liv förren Singstar plockades fram & fy fasen vad jag sög i det men så kul har jag nog inte haft på ett bra tag så ett playstation med singstar står högst på önskelista över grejer jag vill ha nu...

Nu ska ju det sägas att eftersom Lizette suttit hemma & fuskat i detta & vägrade sjunga ngt annat än schlager så finns det ju en förklaring till varför jag förlorade varje match, ja jag vann ju Herreys låt,så lite poäng plockade jag iaf:-D

Skoj var det iaf !!

Sen blev det Schlagerfestival & redan innan resultatet lästes upp hade jag på känn att Carola & Co inte skulle få åka den räkmacka till finalen som alla tidningar skrivit om.. Kan inte påstå att låten var så överlägsen som alla skrivit, men hur Andra generationen kunde gå vidare är ju bara ett bevis på hur uselt Svenskarna igentligen röstar...Man kan väl inte på fullaste allvar mena att denna låt var bra??? Ja ja nu gick det som det gick, & Sanna´s låt var fin & bra sjunget, men i år blir det ingen ballad som tar hem det, det var förra årets melodi..

I år ska det va fart & trudeluttvänligt så skicka Tvillingarna Rongedal till stora finalen!!!

Nä nu ska vi snart testa en nytt Thaihak som öppnat på andra sidan gatan & sen tänkte jag lägga in lite bilder från igår, men nu ska jag slappa!! Har ju varit duktig & putsat fönster & bytt gardiner idag jag!!!

Tjingeling sålänge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0