Trådlös Router??

Är det en sån jag måste ha för att kunna flytta vår datahörna???

Sitter & kollar olika utbud nu på bredband då vi vill ha trådlöst nu då vi ska flytta in skrivbordet med datan till sovrummet som Leia ska få ta över, men är ju pinsamt dåligt insatt i det här med data...

Com hem som jag redan har ligger nu ute med ett abbonnemang där man får en router utan kostnad & jag funderar väl på att ringa dit & höra om det  är ngt sånt jag kan få eller om man måste va en helt ny kund??

Nä detta måste kollas upp snarast för det skulle va så skönt att kunna flytta datan utan att man måste ha sladdar runt hela golvet, sen är jag även på jakt efter en billigare laptop som jag kan ligga & surfa på i sängen på kvällarna nu då vi hamnar io vardagsrummet gubben & jag:-)

Tips motttas av alla kunniga därute!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0