Söndagmorron!!

Go morron därute i det grådaskiga vädret!!

Igår blev det inte så mycke blogg dels, för att jag hade inte så mycke att blogga om & sen hade vi besök av Farbror Jarmo & Faster Lizette så det var trevligt med lite sällskap som fick en på andra tankar än att Gaston var borta...

Dock satt Jarkko & Jarmo mest i köket då det skulle börjas tatueras, så så sällskaplig var väl inte dom precis;-)

Iaf så verkar det funka med hans nya ägare, jag beslutade iaf att inte närvara denna gången då han åkte, jag orkade helt enkelt inte med det än en gång...Men jag måste säga att det känns bättre denna gången, dels för att jag litar mer på denna köpare, hon kändes mer trovärdig som hundmänniska.. Lite svårt att beskriva men så är det!!

JA så vad tycktes det om Schlagern igår ute i stugorna?? VAr det rätt låtar som vann & gick vidare???

Jag kan väl säga att jag satt & lyssnade med ett öra så Christer Sjögrens låt hörde jag inte ens, Poodles låt var ren & skär plåga..Amy, helt Ok låt för henne & den där Tapper hörde jag väl endast med ett halvt öra;-)

Nä usla låtar helt enkelt, men det är ju så det ska va i denna tävling!!

Idag har jag planerat en storstädning för att få bort det mesta av hundhåren efter Gaston, men det lär väl sluta med en tur till Handen/ stan som vanligt, men men vi får se helt enklelt!!

Tjingeling så länge!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0