Min Vårgarderob!!

Har lite tråkigt då dom ligger & sover & man blir lätt rastlös av att inte jobba då man är van, visst det är skönt att va hemma med Leia det ska jag absolut inte neka till & jag trivs ju inte så bra med en medarbetare så tbax till henne skulle jag ju gärna slippa om det nu gick...

Men iaf så låtsatashoppar jag just nu, men det roar ju oxå men jäklar vad det kliar i fingrarna på att sända iväg en beställning...Jag har ju mina värdecheckar oxå så så himla dyrt skulle det ju inte bli;-)

Men lite av det jag blitt sugen på då!!

Söt klänning som passar både under våren & sommarn!!



Denna SKA jag ha!! Har bara inte bestämt vilken färg?? Såå snygg!!

Zooma

Jeans mitt favvoplagg!!                                              
          

Zooma    

Söt Blus som passar till Jeansen ..  
Zooma

Snygga skor är ju oxå ngt man måste ha!!

                      
Zooma

Ny väska är ju oxå ett måste till våren!!

Zooma           


Detta är lite av vad jag fluktar efter hos Ellos....Man blir ju så sugen på Våren nu & framförallt shoppa järnet!!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Jätte söt klänning

2008-02-05 @ 21:48:32
URL: http://emmasordal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0