Min Nästa Tatto!!

Ja nu ligger maskinen på posten & väntar på att hämtas & jag googlar runt för att hitta någorlunda snygag & enkla motiv som jag gillar, för jäklar var det kliar i tatueringstarmen, läängtar till att få bli gaddad igen!!!

Har ju planer på att framöver då ekonomin är lite bättre att göra ett svartvitt porträtt på Leia med klarblåa ögon som lyser, men det är ett senare & större projekt...

Nu väntar jag på att få bli lite av en försökskanin för Jarkko´s träning så då har jag bestämt mig för att göra ngt enkelt som stjärnor el liknande..

hittade denna då jag googlade runt & denna gillar jag skarpt, blir ngt liknande denna iaf!!

image176


Kommentarer
Postat av: AKP

Den va superfin!
Sån skulle jag också kunna tänka mig, fast i något större format då :)
Va skönt att ni verkat hitta ett bra hem!
Hoppas hon förstår och vet vad det innebär att ha hund bara, inte alltid lätt att vara ensamstående mamma och hundägare.
Hoppas det kommer funkar bra för er!
Önskar er en trevlig helg!
KRAM

2008-02-08 @ 07:57:51
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0