Känns som att det kan bli en bra dag..

Har varit vaken ett tag pga att Leia inte ville sova, så typiskt då det är min sena dag, men men har ju lyckats få i sig frulle tom & det var ju inte igår jag hann med sånt....

Annars känner jag mig ganska pigg nu & jag hoppas det håller i sig hela dagen,  jag stänger idag & Tyrannen på jobbet är ju på semester så jag & C har det ganska skönt för oss själva..

Visst är det tungt med 11 små vildar men jag jobbar hellre en man kort en med Tyrannen.. Jag får magont bara jag tänker på henne...

Nä nu ska jag borsta hår & tänder sen bär det iväg till fsk & jobb..

Hoppas oxå vi kan få lite SOL idag så är det ju fulländat i mitt humör..

Ha en skön dag alla.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0