I Guds Händer!!

Ja det anser jag att jag har varit idag under 1½ timma...

Något så skönt som jag fick uppleva idag kan bara beskrivas med ett ord!!

HIMMELSKT!!!!

Dessa två thailändskor som gav mig denna njutning besitter en gåva i sina händer som jag skulle kunna döda för att min sambo även skulle besitta, men till dess så får jag helt enkelt bege mig dit med jämna mellanrum...

Först fick jag en grundlig Oljemassage över min onda rygg sen tog dom fram dessa örter som luktade som ngn form av marijuiana rökelse...Sagolikt skönt var det iaf att få denna varma behandling på min onda kropp & det var inte långt ifrån att jag somnade där på madrassen...

Nu sitter jag helt mör i kroppen & ska nog ta & fixa lite kaffe som håller mig vaken några timmar till iaf.. Kanske jag även ska ta mig en tur till gymmet idag, ska sjuttsingen bli bättre på att gymma nu då beach 2008 närmar sig med stormsteg!!!

Nu ska jag fortsätta njuta av min möra kropp & drömma mig vidare bland alla Thailandresor för nu måste vi snart ta & boka resan till vintern känner jag..

Och gissa vad jag kommer njuta av varenda morron på en sandig solig strand någonstans i Thailand vintern -08???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0