En Dag på söder!!

Idag har vi haft en skön dag på Söder jag & Leia!!!

Leia´s Förskola var ju stängd idag så jag tog ledigt & efter att ha varit hemma nu med henne idag & hela förra veckan inser jag hur mycke jag saknar att va mammaledig...

Vi hade en date tillsammans med 2 andra mammor & deras barn inne på Ringen & käkade Sushi som var supergott..

Ngn lek blev det inte då alla tre sov mest under hela lunchdaten, men det blev ju bra för oss mammor som fick äta & babbla lite ifred...

Det var helt enkelt en mysig dag som avslutades med att möta upp pappsen vid hans bygge på söder & sen tog vi pendeln hem & nu ska jag fortsätta bygga klossar med Leia & sen ta ett kvällsbad innan nattningen & imorrn är det tbax till tyrannen på jobbet, längtar inte alls tbax & önskar mig ett smärre under med influensa på besök några dar hos mig:-D

Ska även försöka hinna med att skicka iväg några ansökningar om lite jobb då jag hittat några intressanta häromkring!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0