Dagens Traderavinst!!

Så har man budat hem ännu ett klädesplagg....

Är lite farligt det här med Tradera, men va f*n förra veckan sålde jag ju än hel del så det finns ju lite att at igen så att säga...

Blev ett par helt Ok jeans till Leia som passar bra att ha på fsk, ser iaf bra ut så jag hoppas dom är dte oxå..

Men jag blir ju inte precis bankrutt av budet då det stanande på hela 10 kronor så det var dom helt klart värda...

Nä man kanske ska rota fram lite mer grejer att sälja, har ju både sele 6 musikmobil som jag säkert kan få igen en del av kostnaden på..

Sen måste spjälsängen ut på Blocket då vi vill köpa sängen till Leia så vi kommer igång med hennes rum...

Tycker det är hur bra som helst att tradera & blocket finns sen alla dessa second hand affärer gillar jag, hittar alltid ngt som sagt...

Tuffa jeans stl 86


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0