Dagens Ord!! Giardia!!

Ja just detta ord förekommer numera hemma hos familjen L.S i Västerhaninge!!!

Något så exotiskt namn tillhör en parasit som kan orsaka kraftiga diarreér om någon nu vill veta det;-)

Om vi nu har besök av denna parasit får vi dessvärre inte svar på förrän till veckan då jag lämnat in provröret till labbet nu på måndag, är ju inte så lätt att förklara för en 1½ åring att nu är det minsann dags att klämma ut lite, & helst inte då stackarn sover..

Jaja hoppas det bara var ngn endagarsdiarreé & att hon inte visar några symtom nu i helgen.. Känner inte för att hålla mig inomhus i helgen efter en riktigt tung vecka på jobbet...

Ang,  jobbet så borde jag f*n va värd löneförhöjning efter att ha fått ta varje jäkla smäll då mina medarbetare ständigt är sjuk & gärna samtidigt oxå!!!

Nä en vaccinationsspruta till dom i nästa lönekuvert kanske????

Nu ska jag knapra lite snask & kika in på lite bloggar!!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

gott med snask :D

2008-02-01 @ 21:14:47
URL: http://mydearbylia.blogg.se
Postat av: N

Äta är gott! :) ha en bra fredagskväll

2008-02-01 @ 21:15:31
URL: http://privateinvestigation.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0