Bra tatueringsidor???

Om ngn därute har lite koll på bra sidor både svenska & utländska tatueringsidor skulle jag bli jätteglad över om ni ville länka dom till mig...

Gärna ngn sida där man kan beställa prylar typ stencilpapper & färg el om ni vet var någon annastans man kan få tag på sånt...

Anledningen är att min sambo´s far har skickat ett paket med  maskin & lite färg & nu ska sambon sätta igång att träna & vad funkar bättre att träna på en sin käresta:-)

Vill hitta lite inspiration men är inne lite på att göra ngt typ av band med stjärnor, svårt att förklara men jag ska försöka hitta ngt att gå efter så får Jarkko rita upp ngt eget sen..

Får ju inte vara så svåra grejer nu innan han fått in snitsen...

Tacksam för  svar iaf:-D

Nu ska det bryggas kaffe till Semlan min som jag är absolut värd efter ett träningspass:-D

Kommentarer
Postat av: sofie

www.gaddad.se
www.tattoo.se
www.templeof-art.com (killen vi tatuerar oss hos)
www.kingcarlos.com

2008-02-10 @ 14:16:58
URL: http://annasofie79.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0