Bajsprov, teoriprov & borttappade kort!!

Detta är vad min morron har innefattat & nu sitter jag efter att ha fått i mig lite lunch med en kopp kaffe & inväntar samtal från läkaren..

Har helt enkelt haft en riktigt skitmorron förutom att Jarkko lyckades pricka in teoriprovet så nu är det bara uppkörningen då...

Grattis Älskling Till Lyckat Prov!!

Själv stressade jag upp klockan åtta till labbet för att lämna Leia´s prov & inser däruppe vilken tid det kommer ta så jag beslutar för att gå & inhandla ngt till oss...Märker då att Sl-kotet där jag har mitt bankomatkort inte ligger kvar i jackfickan så jag promenerar hem för att kolla om det ligger där då??

Men NOPE!!!

Kortet är borta så det var bara att ringa & spärra det & gräma mig över mitt nyinköpta SL-kort & 600 spänn åt skogen.. Bankomatkortet kommer ju inom 4 dar så det grämer jag mig inte så över...

Promenerade tbax till VC för att lämna provet & ska sedan in till en sköterska som vi ska tala med ang, vad som gäller fram till provsvaret kommer...Så vi satt åter igen i ett väntrum & Leia är inte den lättaste att ha still i nästan 2 timmar som vi idag spenderade där så jag kan säga att jag är helt slut nu...

Fick träffa en sköterska som inte kunde ge mig nå svar direkt så hon skulle be läkaren kontakta oss & nu sitter jag & väntar återigen fast i mitt hem då.. Men är så jäkla trött på att bara få vänta & vänta!!!!

Jaja nu ska jag skrubba badrummet då hygienen är A& O i bekämpningen av parasiten Giardia!!!! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till Jarkko!! BRA JOBBAT KILLEN!!
hoppas allt är bra med hela familjen
kram cicci

2008-02-04 @ 12:09:07
URL: http://www.castella.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0