13000 puts väck...

Det suger hårt!!!

Ja det är så det känns nu....

Hur kul är det att betala räkningar för 13000 riksdaler när det finns så mycke man vill shoppa loss & framförallt renovera lägenheten lite snabbt för??

Nä det är bara att bita ihop till nästa lön & hoppas man har lite mindre räkningar den månaden, låg ju lite efter med några slarver som jag är, måste köpa mig en räkningsmapp så jag håller reda på grejerna...

Tur iaf vi är två & nya pengar inkommer redan på torsdag,, men Lyxfällan skulle kanske kunna hitta hem till oss & hjälpa till med våran ekonomi??

Vi är riktiga slarver med pengar & några buffertar här finns det inte inom räckhåll...

Nä usch, kanske en ekonomikurs vore något nu efter mitt vik gått ut??

Nu ska det slutas grubblas & tittas lite tv innan läggdags, ska ju faktiskt jobba imorrn, tråkigt nog...

Tjingeling  & Sov gott...

Kommentarer
Postat av: Annelie

Skit vad mycket pengar! Några trippar till IKEA där kanske? ;)

2008-02-26 @ 20:22:56
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0