Viloläge!!

Härhemma har både blogg & familj legat i viloläge denna vecka!!

Sjukstugan fortsätter men vi ser en ljusning & jag ska väl ge mig själv en klapp på axeln som för första gången på ett bra tag lyssnade på min kropp idag & sjukskrev mig efter en timmes jobb..

Gick hem till viloläget & nu på kvällskvisten börjar jag känna mig som en människa igen..

Känns skönt att veta att jag nu är ledig till den 7 Januari!!

Leia som vi trodde var kry efter feberfria dagar gjorde ett tappert försök på förskolan igår, men blev hemskickad efter 2 timmar..

Gissa om jag kände mig som en usel mamma som låtit Jarkko gå iväg med henne??

Ikväll blir det fortsatt soffläge för att stärka kroppen inför det som komma skall..

Har ju all julbestyr kvar & jag som trodde jag skulle slippa slåss med armbågarna i denna julstress i år!!

Hoppas ni har det gott därute!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja vänner ska man vårda.. Det finns så mycket fina saker där man skulle vara gjord av pengar bara :)

Skönt med riktig långledighet nu.. Krya på er nu så du hinner och orakar med de sista julbestyren..



Önskar er också en skön kväll

2008-12-19 @ 20:50:30
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0