Vad Glad man blir!!

Då man får en sådan här fin utmärkelse från en människa man aldrig träffat, men som har en helt underbar blogg att läsa:-) Ni finner hennes blogg HÄR & gör ett besök dit då ni ändå läser detta:-)

Tack du fina människa & nu ska jag föra vidare denna utmärkelse, dock har jag nog inte 8 bloggar i dagsläget som är såpass intressanta att dom är värd denna:-) Men några är det iaf:-)








Motiveringen är:
Denna bloggen byggs och fylls av NÄRHET - närhet i rum, tid och förhållande! Dessa bloggarna är osedvanligt charmerande och söta, och syftet är att finna och att vara vänner. De är inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Vårt hopp är att när banden på dessa utmärkelser är gjorda, vill ännu flera vänner fortplantat sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Ge denna utmärkelsen till åtta bloggare, som i sin tur väljer ut åtta bloggare. Kopiera in texten o bilden på deras utmärkelse... 


Bloggarna jag ger denna utmärkelse till & som jag läser nästan dagligen:-)

Cicci

Caroline

Tove

Linda

Mantha

Och även nyfunna bloggen av Leia´s favvis måste ju få en oxå:-)

Farbror Dustin


Kommentarer
Postat av: carro

Hej, bytt blogg precis och börjar på nytt :) Tack för din nominering, tar med mig den till nya bloggen. Fick du sms idag om kalas? Hoppas ni kommer! Måste ju ses snart, ser dig aldrig på msn ? :(

2008-12-16 @ 21:44:27
URL: hthttp://www.metrobloggen.se/xileha

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0