Vabbar!!

Japp det blev jag som tog första vabbdagen då jag verkligen måste på jobbet resten av veckan inför semestern & allt..

Hann typ ringa Leia´s Förskola & sjukskriva henne då ett mess kom från Jarkko!!

"Chefen skjutsar hem mig då jag spytt på firman"

Nu kan jag dock lugna med att det inte är ngn kräksjuka på besök utan en jäkla hosta som kommer med feber & snor så Leia blir hemma iaf imorrn då hon har feber än, men hon har inte kräkts sen igår kväll då vårt vardagsrum förvandlades till en sjö av blåbärsoppa!!

Jarkko ser inte ut att kräkas något mer heller så för mig blir det jobb imorrn, men nog fan känns det surt att behöva va hemma & kosta pengar båda två en sån här dag veckan före jul!!

Nu ska jag förbereda lite lunch till sjuklingarna :-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Det var ju skönt att det inte var kräksjukan..

ja testa och prova jag tycker det funkar på mig iaf.

ha en bra dag

2008-12-15 @ 11:56:37
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0