Tidsfördriv!!

I väntan på att jag ska dricka upp mitt kaffe så tänkte jag lägga in en frågelista om mig!!

1. När gick du upp idag?
5,30 men låg i sängen till 6.10..Ska dock krypa ner igen.

2. Diamanter eller pärlor?
Diamanter.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Bio, finns det fortfarande?? Sen Leia kom så existerar bara hemmabio just nu:-)

4. FavoritTV-program?
Desperate Housewifes, Miami Ink är väl dom program jag inte missar under veckan.

5. Vad åt du till frukost?
Två rostisar med en massa kaffe & en alvedon.

6. Vad är ditt andra namn?
Susanne.

7. Din favoritmat?
Thailändskt, sushi & hederliga svenska klassiker.

8. Vilken mat gillar du inte?
Bruna bönor!! Min lärare på rest, programmet tvingade i mig en gång, men aldrig mer att detta kommer in i min mun..

9. Favoritchips?
Estrellas grillchips.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Cd?? Här lyssnas det bara på Ipod & Youtube, men skulle jag handla en cd så skulle det bli GNR´s nya för nostalgin att höra Axl:-)

11. Vilken bil kör du?
Volvo v 40 turbo!!

12. Favoritmacka?
Cafe paus valnötsbröd.

13. Mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet & girighet.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Sköna Jeans & linne.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Finns ingen tvekan!! Thailand..

16. Favoritklädmärke?
Är inte så modemedveten men Ed Hardy gillar jag..

17. Försvann?
Jag försvinner ganska ofta in i mig själv för att hämta energi..

18. Favorittid på dagen?
Då jag sitter på pendeln hem efter en tung dag på jobbet..

19. Var är du född?
Sundsvalls sjukhus.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey såklart..

21. Coca Cola eller Pepsi?
Har alltid varit smått beroende av Coca cola, så det finns bara ett svar där..

22. Fotboll eller ishockey?
Som sagt Hockey!!

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Efter många år som krogjobbare så är jag en nattuggla & kommer så förbli..

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr.. 

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Bilen ska besiktas ikväll, spännande liv va??

26. Vad ville du bli när du var liten?
En gammal klassiker.. Frisör!

27. Bästa barndomsminnet?
Då jag pimplade upp min första fisk alldeles på egen hand, jag sprang hela vägen hem till stugan med fisken kvar på kroken för att visa mamma:-) Stolt var jag!!

28. Varit i Afrika?
Japp i Gambia..

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej

30. Varit med om en bilolycka?
Nej & jag hoppas jag slipper det..

31. Favoritdag i veckan?
Fredagar då man har hela helgen framför sig..

32. Favoritrestaurant?
Lucky Garden..

33. Favoritblommor?
Orkideer..

34. Är du kär?
Japp det är klart..

35. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Försöker undvika snabbmat, men daisys & La bella gäller om vi slår till..

36. Äger du en cykel?
Nej, men en orbitrek:-)

37. Vem fick du senaste mailet från?
Har inte kollat¨på ett tag, men sist var nog från Ellos:-)

38. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Teknikaffär så jag kunde inhandla en Nikon D 90:-)

39. Läggdags?
Allt mellan åtta & midnatt..

40. Senaste personen du delade en middag med?
Jarkko & Leia..

41. Vad lyssnar du till just nu?
Nyhetsmorron.

42. Favoritfärg?
Svart & orange.

43. Hur många tatueringar har du?
sex men vill ha fler..

44. Vad jobbar du med?
Barn..

45. Favoritträning?
Body pump.

46. Har du några djur?
Räknas dammråttor??

47. Vad önskar du dig?
En vit & underbar Julhelg & skön semester..

48. Ringsignal på mobilen?
Någon enerverande låt som sjunger You got to pick it up!!!

Detta var lite om mig så här en måndagsmorron med feber, nu väntar soffan..


Kommentarer
Postat av: Angelica

Inte kul att vara sjuk..

Kollade in listan.. Sushi gillar jag inte alls en gång aldrig mer :)

Bruna bönor som är så gott ett måste på julbordet :)



Krya på dig...

2008-12-08 @ 08:58:37
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0