Straight to hell??

Nu är Leia lämnad & klar, var väl inte världens gladaste men hon behöver springa av sig lite energi för sin långa semester:-)

Själv är jag redo att bege mig in i helvetes eldar för nog f*n lär jag svettas & svära en del nu då jag ska stressa runt med tusentals irriterande & framförallt sönderstressade stockholmare:-)

2224848407.jpg

Har iaf bokat in mig för att ta tiden & luncha med min gamla combo, för lunch måste jag ju ha & det var över året vi sågs*skäms*

Men men innan jag kliver ur bilen ska jag lugnt & sansat ränkna ner till tio, för att som gammal norrländska infinna lugnet:-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja det är riktigkt kul med fyrhjuling..

Hoppas du överlevde handlingen :)



Ha en bra kväll ni också ....

2008-12-22 @ 16:25:41
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0