Så var det sista ljuset tänt!!

God morgon därute den 4 advent!!

evan_advent4.gif

Söndagmorron & jag klev upp före Leia!!
Det har nog aldrig hänt, men ska det tvättas så ska det tvättas:-)

Leia & pappsen sover & jag bloggar medans jag njuter av första koppen kaffe, ska snart ner & hänga tvätt &  lägga in ytterligare maskiner, kan inte begripa hur mycket tvätt vi införskaffar per vecka??

Mina planer för dagen går i egot´s tecken, tycker jag är värd några timmar för mig själv helt enkelt:-)

Blir nya naglar om dom har någon tid & kanske en & annan julkappsinköp..

Har ju fortfarande hopp om att Leia ska till förskolan imorrn & springa av sig lite energi inför den långa ledigheten, så då tar jag dom sista klapparna & julmaten..

Vad har ni för planer en sån här grådaskig dag då, om ni nu inte har snö vill säga:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0