Så jävla skönt!!

Är precis hemkommen efter mitt första spinningpass på bra länge, kan inte minnas när jag satt på cykeln senast, men säkert innan Leia kom till världen iaf..

spinning.jpg

Var riktigt peppad i början, men efter några låtar då vi skullle stå började jag verkligen sacka av, dels pga min usla kondis som snabbt måste tränas upp sen skyller jag lite på sviterna efter min foglossning under graviditeten, trodde faktiskt jag hade blitt helt återställd, men icke..

Men men nu är början avklarad & nu ska jag köra två veckors spinning för att få upp kondisen innan jag drar igång med body pumpen igen..

Jag känner mig verkligen peppad att återfå en kropp jag kan trivas med igen:-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0