Nu har jag tröttnat!!

Fick en underbar samling av Astrid Lindgrens värld av Ica maxi förra veckan & nog har den tagits emot av stort jubel av den lille härhemma..

resource.php?resourceid=1738

Problemet är att det är tre avsnitt i denna film som endast duger, dvs. Pippi bakar, Skrållan säljs för 25 öre & Pippi firar jul!!

Detta innebär att så fort Emil, Lotta eller Ronja dyker upp ja då gapas det efter en "annan Pippi eller "skållan" som hon säger..

Så nu har jag efter en hel helg med dessa tre avsnitt samt en hel förmiddag med detta så beger jag mig till bibblan & lämnar sjuklingarna ett tag för att hyra in några andra Pippisar!!

Går snart på ena Leia´s julklapp(pippifilmer) & då är det illa:-)


Kommentarer
Postat av: Angelica

Struligt när de bara vill se på Pippi...



Titta in hos mig så finns det något till dig :)

2008-12-15 @ 20:21:31
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0