Min lilla skrutta!!

Usch vad det gör ont i mammahjärtat av & se sitt lilla barn må så dåligt som hon gör, nog för att hon trots sin höga feber varit relativt lugn, men man ser ju hur förstörd hon är...

Myser i sin bilstol som är ren & fräsch nu efter spyattacken:-)


Har iaf fått henne att somna nu på soffan efter en hel dag med Pippi & Skrållan!!

Pippi ska oxå ta tempen tycker Leia!!


Är ju inte ofta hon blir så pass allvarligt sjuk, men nu ikväll låg febern på 38,9 & ja jag vet att barn kan ha högre än så, men när man känner hur varm hon är & man ser hur glåmig hennes ögon är & man får inte i henne något alls att äta då känns det förjävligt rent ut sagt..

Vi får nu hoppas febern går ner på skruttan så jag iaf kan gå iväg till jobbet utan att man ska känna sig som världens sämsta mamma som lämnar henne, bara för att mitt samvete för jobbet gnager i bakhuvudet:-(

Jarkko btw drabbades väl bara av jobbångest eller ngt imorse då han mår prima nu:-)

Skönt att det inte var någon kräksjuka där iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0