Julen!! En ångestbomb!!

Nu börjar det bli dags efter lite förseningar att röra sig mot Norrland & SNÖN!!

Julaftonen var helt OK för en som verkligen inte alls gillar denna högtid..

Kommer nog aldrig infinna denna känsla för jul oavsett om jag har ett helt fotbollslag till ungar.
Julen för mig är en sån total ångest från förr men även vad som sker i nuet runt Julen ger mig ångest..

Men det är väl ångest igentligen Julen handlar om??

Föräldrars chans att för en dag på året kunna köpa sig bort lite från sin ångest över hur dom behandlat, försummat sitt barn det gångna året!!

Då kan ni förstå hur mycke ångest mina föräldar alltid lyckades skaffa sig under året då jag & min bror oftast hade två tomtar med en varsin stor svart säck med klappar i!!

Jag som barn älskade det, men under åren har jag ju insett vad Julen handlade om hemma hos oss..

Leia min älskling kommer aldrig nånsin få komma i närheten av alla dess jular jag fått genomlida & det är jag glad för!!

Nu drar vi som sagt, men vi mobilbloggar in ngt inlägg då vi är på plats!!

Ha det gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0