Jag suger!!

Ja jag måste inse att blogga under en tung arbetsvecka inte är min grej, har stått rätt stiljte härinne, men jobbet har tagit musten av mig..

Sen att ha en trotsunge som verkligen vet hur hon ska testa vårt tålamod gör ju inte saken bättre då man hela dagen gått runt med 12 likadana så håret börjar ju bli grått i förtid..

Vad händer då i livet??

En jäkla massa lussefirande har det blitt, både på jobbet & på Leias förskola & Leia var den sötaste av alla tomtenissar jag stött på denna vecka.



Partisk?? Nejdå;-)

Nu väntar jag hem Jarkko som varit ute & bastat & druckit lite bärs & vi ska väl se den stora finalen av Idol, en liten del av mig hoppas på alice, bara för att knäppa alla på näsan:-)

Vädret i storstan suger lika hårt som jag bloggar!!

Det talades om snö i helgen, men det enda som dimper ner är en jäkla massa regn som bara gör en deprimerad:-(

Jag vill ha snö!!!


Kommentarer
Postat av: cicci med familjen

Men Herre min ge så söt hon är lilla gumman!

Titta in på min blogg nu och träffa Herr snögubbe!!

Kram

2008-12-12 @ 20:02:01
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906
Postat av: Angelica

Söt nisse :)

Här bara det kommer mer och mer snö.. Riktigt jullikt :)

Ha en bra fredag kväll..

2008-12-12 @ 20:02:18
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0