En redig sovmorron!!

Jag trodde inte det var sant när Leia imorse väckte mig med orden..

- Leia har bajsat!! 

Nu var det inte det här med bajseriet jag trodde var så osannolikt utan när jag slog på tv´n, för att få lite morronunderhållning under blöjbytet & jag insåg att barnprogrammen hade utbytts mot Nyhetsmorron!!

Klockan var över tio & det är nog rekord härhemma hur länge vi alla fått sova!!

Nu var ju iofs Leia uppe & studsade redan klockan fyra & tjurade om Pippi, men hon insåg ganska snart att varken pappa eller mamma skulle tillgodose dessa Pippibegär hon numera har!!

Skönt var det iaf att få sova lite extra länge idag & nu är pappsen ute på Julklappsshopping!!

julklappar.jpg

Själv ska jag hinka i mig lite mer kaffe & sen börja damm & våttorka alla ytor för att sen då Jarkko kommer hem kunna ta golven!!

Vad händer hos er då??


Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad skönt med en sovmorgon. Kan behövas ibland.

Här har det varit matlagning för hela slanten idag.

Ha en bra dag

2008-12-20 @ 13:29:31
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0