Checkpoint!!

För att jag ska slippa ha alla tankar i mitt redan överfyllda huvud så gör jag härmed en liten checklista för mig själv över saker som ska göras innan jul & avresan till Sundsvall!!

Fixa naglarna! Check!

* Shoppa lite julkläder!

* Handla Julmat!

* Handla färdigt julklapparna!

* Tanka bilen full!

* Packa Leia´s & mina kläder plus pulkan!

* Sätta upp nya julgardiner till köket!

* Köpa present till Leia´s pedagoger!

* Lösa ut julklapparna till mormor & morfar samt Farfar & farmor!

* Betala räkningar!

* Shoppa material till hallens ombyggnad!

* Slå in julklapparna!

Tror jag inte har mer som ska göras men man vet aldrig, blir dock mörkrädd hur jag ska hinna med allt detta utan att få hjärnsläpp:-)


Kommentarer
Postat av: - ● Rebecca ● -

Kul kul,du e mer än välkommen in hos mig igen!



Jaaa,men d verkar va lite snålt på sponsorfronten tyvärr..haha

2008-12-21 @ 18:20:18
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: Alina

Trevlig fjärde advent! :)

2008-12-21 @ 18:21:26
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0