Beslutsångest eller bara allmänt tjurig??

Go morron Sverige hur står livet till därute??

Härhemma har klockan nu blitt nio & jag har redan fått hybris på Leia´s filmångest eller vad jag nu ska kalla det..

Tror ibland hon gör detta enbart för att jag inte ska sitta still längre än fem minuter!!

Ok, tänker ni, varför låter ni då hon köra med er då??

Helt enkelt för att jag orkar inte höra hennes vrål enbart för en film´s skull så då byter jag hellre film tio gånger & får henne att sitta still ett tag i sin tysthet medans jag får dricka kaffe helt enkelt:-)

Idag ska vi iaf pyssla lite iaf, det blir lite ljuslyktor som ev, oxå blir julklapp till mormor & morfar, sen kanske vi limmar ihop några tomtar oxå:-)

Pratade med far igår & det kommer en hel del snö däruppe så jag & Leia längtar tills vi åker & nog sjutton ska pulkan med oxå:-)

Vad händer hos er idag då den tredje advent???

gd_1166359852.png


Kommentarer
Postat av: Angelica

Tackar :) Det är mysigt med snö synd att ni inte har något utav den varan.. Men ni får förhoppningsvis det när ni åker till din far.

Idag blir det ut i julklappshandeln och kolla läget och ta en fika tänkte vi..

Ha en bra 3:e advent..

2008-12-14 @ 10:22:32
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0