Bacilltider!!

Här fortsätter sjukstugan ett tag till & nu har den även kommit till jobbet mitt så man undrar ju hur Julen blir i år??

Leia är iaf inne på sin feberfria dag efter 2 dagar med över 39 grader så imorrn bär det iväg till förskolan, jag jobbade igår, men efter vilan kände jag hur halsen började svida, pratade med jarkko som även han insjuknat i ngn hals & febersjuka..

Jag fick ta vabben idag då han kille som han är;-) blir väldigt sjuk!!

Jaja ringde jobbet för att säga att jag kommer imorrn, har ju ingen feber så jobba kan jag allt iaf två dagar till..

Där hade en av kollegerna spytt imorse så några av barnen hade vänt i dörren idag, för vem vill ha spysjukan lagom till JUL??

Nä rena sjukstugan runt mig just nu!!


Kommentarer
Postat av: Angelica

Usch det är så typiskt att det ska komma baciller precis innan jul.

Ha en bra dag :)

2008-12-17 @ 12:06:49
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0