Vår bil är död!!

Ja vad fan säger man då man hela familjen är på väg för sista handlingen inför Leia´s stora dag som sker imorrn ska öppna bildörren & inget händer??

Jarkko sprang upp & hämtade andra dosan men stendött var det här!!

Låste upp med nycklarna & redan där insåg jag att nu jädrar är bilen död.. Och mycke riktigt..

Inget händer då Jarkko vrider på tändningen & det är banne mig bara & be att det är batteriet som är så urladdat av ngn anledning & att allt fixar sig imorrn då *fixarJarmo* kommer på besök annars kan vi räkna 60 000 åt sjön!*arg*

Jag ska be hela natten för att vi får den att starta imorrn, annars gräver jag ner mig & åker kommunalt resten av livet!!!!

Ge mig Pärlan tbax!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0