Smörgåstårta & Bailys!

Håller på att bygga mig en smörgåstårta inför morrondagen då det är kalas & i väntan på att äggen ska koka klart så passar jag på att lindra min onda hals med en kall & jäkligt god bailys*mums*

Hur har dagen då annars varit??

Ja jag trivs på min nya avdelning & med mina nya kolleger & barn & visst vi har inte fått igång verksamheten riktigt än då inskolningar samt vi personal måste finna oss tillrätta, men det är så förbaskat skönt att slippa & åka till jobbet med magont varje dag för en ångest över vad som ska vänta en då man öppnar dörrarna till jobbet!!

Är fortsatt kaos på min gamla avdelning tydligen & jag tycker så förbaskat synd om barnen som är dom som får lida mest av det hela..

Nu får jag bara hoppas på att cheferna tar sig till sans & ger mig fast jobb efter jul annars så är det bara att söka sig vidare för mig med..

KAn ju inte lalla runt på halvårskontrakt resten av mitt liv heller..

Nä nu ska det skalas ägg hör jag!!

Tjingeling därute!!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Hallå gumman!

Hur gick det med bilen???

Ja i morgon är det stora dagen för gumman Leia!!!

Hela 2 år gisses så tiden går snabbt!!!

Ska bli spännande att läsa och se bilder från i morgon!!

Massa kramar från oss

2008-08-29 @ 21:54:25
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0