Oskyldigt anklagad!!

Det finns inget fall i detta nu som tagit så hårt på mig som arbogafallet så nu tänkte jag skriva lite om det!!

Tydligen så är mammans vittnesmål inte vatten värt enligt experter men det jag vill komma till är hur DU just DU skulle bete dig i en situation som denna om du nu sitter oskyldigt anklagad för detta bestialiska dåd??

Jag vet att det inte finns ngn teknisk bevisning , men hur stor är sannolikheten att just alla dessa tillfälligheter bara är just tillfälligheter??

Om DU skulle sitta där oskyldigt anklagad skulle du sitta & LE??

Skulle du sitta & va så oberörd som just denna kvinna verkar va??

Skulle du inte redan från börja samverkat med polisen för att rentvå din oskuld istället för att ändra din historia då den överbevisats??

Jag vet att man inte ska döma men just i detta fall så verkar allt vara så osannolikt tillfälligt så att ngn annan skyldig kan jag inte se..

Vem fotograferar sitt ex hus??

Vem bokför sitt ex jobbtider??

Vem reser & smyger runt i en liten håla långt bort ifrån sitt hem??

VARFÖR????

JAg kan inte förstå hur familjen kan ha sån styrka att genomgå detta helvete & sen bli ifrågasatt!!

Men jag beundrar den!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0