Lite bilder från Turkiet!!

Här kommer lite bilder från Turkiet!!

Notera att min kamera suger & högst upp på min önskelista ligger en mindre systemkamera som tom jag klarar av;)

 Från flyget ovanför molnen!!
  Första stoppet då vi var framme var lekplatsen..
 Kom ju fram rätt sent så bad var ju inte aktuellt den dagen!!
   Vi inviger balkongen då Leia somnat!!

 Våran favoritmarket där jag & Leia även fick en varsin present innan avfärd!

 Jarkko diskuterar med ena vaktchefen på hotellet:)

 Sunlight Garden där vi bodde!!

  Leia trivs bland vågorna!!

 Piratskeppet..
 På väg hem från stranden..

 Igentligen fick vi inte knäppa på dessa killar, men dom gjorde ett snabbt undantag:-)

 Limeträd stod lite här & där inne på hotellområdet, synd vi glömde ta hem ett smakprov.

 Middag på Cinah, en av våra återkommande restauranger..

 Dagen avslutades med minidisco & nog röjde hon lös alltid, här är hon inne i ett av sina moves.

Dessa var från dag 1 & 2 mer kommer då Leia lagt sig, håller på driver mig till vansinne!!!

Kommentarer
Postat av: Linna

Härliga kort :)

2008-08-27 @ 19:45:49
URL: http://linnnas.blogg.se/
Postat av: Ida Björkman

Hahah eller hur ;P iofs väldigt bra, slipper man stonka och flytta möbler så fort man ska städa :) Jätte mysiga bilder by the way :) vill också utomlands :)

2008-08-28 @ 16:13:43
URL: http://bjorkmanfoto.blogg.se/
Postat av: Lina

Vilka härliga bilder! Vi funderar på att åka och bo på det hotellet i september. Tycker du att det var ett prisvärt hotell? Var maten bra?

Mvh/Lina

2009-06-07 @ 12:32:20
URL: http://www.gammalfjortis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0