Datastrul!!

Jag har haft en mindre hjärnblödning pga alla jäkla datorer som strulat runt mig denna vecka!!

Först datan hemma & som ni säkert märkt så har det varit stendött härinne på inlägg & det har inte bara varit pga att semestern är slut, nä datan har vägrat fungera fram tills idag 
Mad

Som om det inte vore nog så har även datan på jobbet strulat hela veckan så även där har jag fått genomlida mina sammanbrott..

Var inte livet liite enklare förr??? 

Jaja nu har min dator verkat komma igång igen & imorrn ska jag få hjälp med datan på jobbet så sen hoppas jag slipper allt strul...

Åker ju på lördag & jag har en hel del att fixa på fredag efter Leia fått sin spruta, packning shopping mm..

Ja resfebern börjar nu inta sig hos mig om jag säger så Cool 






Kommentarer
Postat av: tove

japp klart jag har blogg...ha det så himla skönt nu :)

2008-08-13 @ 20:38:11
URL: http://toveishere.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0