Vabbar!!

Igår var det Leia´s tur att få denna hemska Diarré så det var bara att ringa jobbet & sätta upp mig på iaf två dagar´s vab..

Tack & lov så har hon varit hur pigg som helst idag, *lite för pigg för mig kanske;-)* Diarrén är borta men 48 timmarsregeln gäller ju så vi blir hemma imorrn oxå...

Nu är det dock värre med mig då jag drabbats av förmodad magkatarr,, bränner som eldar i min mage & har nu varit & inhandlat Novalicol & jag får hoppas det blir bättre av det..

Känner mig så slut av alla åkommor & stress numera så det känns nästan som jag snart ramlar ihop av utmattning..

Jag skulle nog ge allt just nu för en natt på hotell för mig själv, så att jag fick sova & äta i lugn & ro,, inte stressa av att det måste städas, diskas, tvättas, laga mat, underhålla Leia & på allt detta så ska jag jobba & helst inte alls vara sjuk el vabba för då tisslas & tasslas det på avdelningen..
Kan man få annat än stressmage av detta???

Nä jag har tagit upp lite på skämt för Jarkko att vi kanske ska ta & efterlysa ngn form av barnvakt som kan börja bekanta sig med Leia så han & jag ngn gång kan få lite avlastning & rå om varandra..

Nu kommer snart Jarkko äntligen hem & han & Leia ska ut & leka i parken medans jag vilar lite, ska bli skönt!!

Tjingeling!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Köp Omeprazol 20mg (samma som losec,har släppts nu receptfritt)man bruka få fråga efter dom för dom brukar ha dom bakom disken, de e mkt bättre än novalucol!! Kraaaaaaaaaam

2008-04-28 @ 21:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0