Sura Miner!!

Söndagar är nog det värsta som finns härhemma, helgen ser sitt slut, jobbångesten tar över, tvättning ligger på schemat & så ska det umgås med familjen som oftast slutar i ngn slags gräl härhemma mellan mig & Jarkko..

Jag vet inte men vi kan då f*n få en simpel grej till att bli en disskussion på högsta nivå & det slutar med att vi båda tjurar i varsitt rum..

Jag- Norrländskt Envis

Han- Finsk Tjurig

Dagens Tjafs började med en simpel fråga från mig om han verkligen vet hur & vilken plugg/ borr man behöver för att sätta upp en hylla på kaklet,, Ska hålla för en micro..

Tbax får jag!!
Jag är ju för f*n byggarbetare!!! Och????

Plåtnisse är inte desamma som snickare i mina ögon & jag vete f*n hur dom arbetar däruppe på taket..


Jag är ju för f*n bara Barnskötare;-)

Nu har lilla krabat vaknat så nu ska jag bege mig ut & vinka med vit flagg om han nu är värd det vill säga-D

Tjingeling!!



Kommentarer
Postat av: Cicci

ååå Du det där känner jag också igen MYCKET!!! *s*
Men sånt är livet, utan bråk finns inte!
Ringde dig i morse men inget svar du kanske var i tvättstugen då?
Kram cicci

2008-04-27 @ 17:14:47
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0