Orkeslös!!

Har haft en veckas paus både från bloggandet & data överhuvudtaget...

Har ingen ork alls & idag blev det bara för mycke så då sjukskrev jag mig...(800 spänn förlorad än en gång:-()

I måndags gick jag hem efter halva dagen då jag misstänkte migrän så jag bara kände att jag måste hem innan det blir värre,, la mig & sov direkt, vaknade av att jag bara känner hur maten som jag ätit innan bara vill komma ut så det var rusa till toan på studs som gällde...

Var inge mer än en kräkning & visst Jarkko har ju varit dålig i kistan sen söndagen så vi började ju misstänka ngn form av förgiftning, åt ju ute i lördags..Men jag fick inga mer känningar just då..

Natten till torsdagen vaknade jag till av att magen låter som att den fått en motor instoppad & det var bara att rusa till toan & tömma ur sig allt,, kände mig inte speciellt sto just då...

Tog mig ändå till jobbet då man får Ångest av att sjukskriva sig både pengamässigt & personalmässigt, men visst kändes det i kistan hela dagen...

Somnade på stört då jag kom hem liksom alla andra dagar denna vecka & vaknade även denna natt av motorn i magen, men denna gång var det även som att ngn slår med knytnävar utåt i magen & jag bara insåg att nu blir det sjukskrivning...

Antingen har vi åkt på en kraftig matförgiftning, el, så är det ngn slags magvirus.. Jarkko är ju fortfarande inte hundra i sin mage & vi får ju be till högre makter att inte Leia får detta...

Härhemma ser det ut som en tornado farit runt då ingen av oss orkat städat denna vecka, måste vika tvätten iaf ikväll, men det tar emot då det enda min ork räcker till är att ändra kanal på tv- dosan & hälla i mig vätska...

Nu tog jag mig även till att sätta mig vid datorn & blogga lite, då jag har lite abstinens av att läsa runt lite:-)

Nä nu blir det affären för inhandling av mer läsk, sen ta sista delen av disken..

Tjingeling sålänge...

Kommentarer
Postat av: Cicci

Men lilla gumman då.
Hoppas inte lilla tösen får det ni har, håller mina tummar!
Hoppas du känner dig bättre snart!
Kram cicci

2008-04-25 @ 20:36:17
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0