Märkt för livet!!

Ja så igår så fick han även ge sig på mig oxå...

HAr ju haft lite svårt att hitta ngt & vart han ska få märka mig, men nu så hittade jag ngt som jag sen kan bygga vidare på sen..

Blev en liten kvist med löv & tanken är väl sen att ev, färga löven i en knallgrön färg samt att bygga den uppåt tids nog...

Han får träna vidare ett tag till innan vi går vidare, men den blev inte alls tokig, visst ingen Kat Von D men för att komma någonstans så måste man ju träna, träna & återigen träna & igår kände jag mig givmild & lät han träna på mitt eget skinn..

Blev foten som fick ta stryk då jag alltid velat ha ngt litet där & nu ska den bara läkas så att skuggorna ljusas lite & sen får man se hur hela resultatet blev...

Men måste erkänna att jag verkligen ÄSKAR att bli tatuerad, oj vad jag längtar till skattepengarna dyker in & jag ska få gör mitt porträtt!!!

En liten bild på kvisten!!


Kommentarer
Postat av: Thess

Fint (:

2008-05-10 @ 22:16:45
URL: http://metrobloggen.se/thessan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0