Leia´s shoppingdag...

Igår åkte vi in till stan för att hitta jacka & överdrgsbyxor till Leia, men jag vete f*n om man inte är beredd att inhandla POP´s dyra & inte särskilt snygga kläder så är det ett väldigt dåligt utbud på just överdragsbyxor..*Tips Tack*

Överhuvudtaget så var det dåligt med Jackor i Leia´s storlek oxå, eller är det jag som är kräsen då jag vill att det ska va snyggt, bekvämt & inte speciellt dyrt;-)

Jaja vi hittade iaf en helt OK jacka i ett ganska bra material,lätt att få ren utan att tvätta & den är mjuk & skön..

Leia gillade den oxå.. Och hon ser ju så sööt ut i den oxå:-)

♥Mitt Hjärta♥

 Klart hon ska ha en passande Kitty keps oxå;-)

 Morotsfantasten..


 Åka pendeltåg..

 Att diska kan ju oxå av kul eller???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0