Dags att deklarera..

Så kom den idag, den man väntat på ett tag nu bara för att inse att detta klarar jag aldrig på egen hand!!

Deklarera har ju annars varit lätt då det endast ha behövts en underskrift tidigare år, men då man har ett bostadsköp & renoveringsutgifter så krävs det nog en revisor i år..

Usch, jag får ont i magen av att bara tänka på att inom en månad ska den in & jag har absolut noll koll på vad det är jag måste tänka på!!!

Såg annars iaf ljust ut då det kommer tbax lite pengar redan, men som sagt har ju en hel del att dra av så mer pengar förmodar jag ska komma tbax....

Nä man kanske ska kolla upp lite revisorer & hur mycke sånt kostar??

Hur klarar ni av att deklarera???

Jag tar ju gärna emot tips:-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0