Arbetsintervjuer på G!!

Ja så drar jakten efter nytt jobb igång imorrn då intervju nummer Ett är..

Känns nervöst då det var ett tag sen jag gick på intervju där
Jag har sökt jobbet,, var ju min nuvarande arbetsgivare som hittade mig & då kändes ju det lite mer avslappnat...

Själva arbetspatsen verkar jobba efter en struktur som jag skulle passa in i & bara det att det är en helt ny förskola som kommer att öppnas & att man  får vara med från starten känns ju kanon...

Tyvärr vet jag ju att det är ruskigt många som söker & dom har nog ett rätt stort antal intervjuer så hoppet om att få jobbet är ju inte så där jättestort just nu, men jag ska göra allt för att verkligen sälja in mig själv
just där imorrn!!!

Nä nu ska jag chilla ner mig i soffan & sluta tänka så jäkla mycke på vad, hur & varför utan jag tar det lugnt med förberedelserna inför denna intervju, jag vet ju varför just jag skulle passa in hos dom & varför jag vill jobba hos dom..

Helt enkelt för att jag Rockar inom denna bransch!!!!;-)

Kommentarer
Postat av: Cicci

Lycka till gumman!!
jag håller tummar för dig!

2008-04-18 @ 12:25:15
URL: http://stellaelliot.blogg.se/?c=1187807906

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0