Usel Början På Denna Dag!!

Japp sitter här & är relativt småförbannad...Först vaknade jag av smärtor i magen,, Jaha tant röd är på besök nu igen...Kliver upp fixar fram lite frulle & nybryggt kaffe & då sätts det igång......

Gnäll Gnäll Gnäll!!! Kan ungen inte göra annat än gnälla nuförrtiden???? Det ska lekas, visa uppmärksamhett ständigt, tittar jag bort 5 sekunder ja då gnälls det & det klängs & jag blir snart GALEN av att inte få sitta ifred typ 5 min iaf då jag ska ringa ett samtal...Hon har fulla golvet med leksaker & desssutom för att locka henne så får hon leka med mamma´s grejer oxå:-) Men nä hon ska sitta fast i mig värre än en siames!!!

Ang, samtalet jag skulle ringa så tog det priset:-O Ringde förra veckan den 6 till FK Ang, Jarkkos pappadagar & att jag vill föra över dagar till honom.. Ja hon skulle skicka blanketterna samma dag.. Nu den 12 har dom fortfarande inte dykt upp så jag ringde igen.. Och vad får jag prata med??? En som knappt kan göra sig språkligt förstått i telefonen & som uppenbart har svårt att förstå mig oxå....JAg förstår att invandrarna måste få jobba dom oxå, men kanske inte i en telefonväxel där viktiga ärenden görs.. Är absolut inte rasist, men detta vart droppen över denna katastofala morron:-( Ja nu hoppas jag iaf att det är som hon sa att brevet kommer idag, kan fortfarande inte begripa hur det kan ta 6 dagar för dom till att brevet kommer fram?? Orkar inte med nå strul ang, FK nu då Jarkko ska va ledig..

Nä nu ska vi ut i friska luften & så kanske jag blir på lite bättre humör för resten av dagen:-D

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0