Trött, trött & ännu mer trött!!!

Ja så känner jag nu, skulle nog lätt kunna sova till morrondagen om jag fick, men it´s a dream!!!

Har nu varit vaken sen strax över fem & det var inte igår jag var det, så att jag varit smått grinig pga trötthet får bara min omgivning ta idag oxå;-)

Jarkko for iaf in & träna & jag & Leia mötte upp honom i Hornstull för att luncha på ett thaihak*mums* Sen promenerade vi till södra station, medans Jarkko visade lite jobb han gjort här & där....

Nu ska jag ta mig till Tempo för att inhandla lite smått & gott & sen blir det lugnt lugnt lugnt hela kvällen..Skulle ha tagit mig till gymmet, men känner att idag får vara ännu en vilodag därifrån:-D

BTW,, har iaf kommit på hur jag ändrar layoten lite så nu ska bara den värdefulla tiden hittas så att jag får en lite roligare sida:-) Börjar känna mig som värsta datanörden *haha*

Tjingeling!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0