Thai boxning!!

Ja nu har ju killen tagit sig i kragen igen & påbörjat sin tha boxning igen & ska nu köra på 3 dar i veckan..HAn var tom duktig & kom iväg imorse:-O

Funderar själv på om man kanske ska ta & börja med det  sen då man bivit lite smidigare?? Ja med min takt till gymmet så lär det ju ta ett tag:-)

Hade tankar på att sticka upp & köra Body pump ikväll, men har fått  ngt virus i magen idag:-( Ja alltid hittar man ju ngn bortförklaring, men It´s for real;-)

Mitt gym här i V-H Har även nu African Dance & det är jag ju oxå grymt sugen att testa men måste bara kolla upp vilka dagar dom har dessa pass...Hur kul lär jag inte se ut hoppandes barfota med min usla kordination:-D

Ja imorrn får jag iaf hoppas detta virus har försvunnit så jag får komma igång igen, var ju säkert 1 månad sen jag var på gymmet:-O

Tjingeling så länge!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0