Oh, Vad Jag Hatar SL Nu!!!

F*N vad arg jag är just nuSkrikandes


Här har jag laddat hela dan & när vi ska bege oss in mot Söder & möta gubben så är SL av banorna....Så det är typ ersättningsbussar halva sträckan frän Skogås & kommer så va ett tag nu i kväll,, så det var ju bara att glömma ngn resa in mot stan med Leia & gubben lär ju typ komma hem senare så ngn gubbträff blir det inte för mig ikvällGråter Jag som laddat & längtat efter att få se hockey & dricka en pilsner med gubbarna

Så less nu...


Kommentarer
Postat av: AKP

oj, trist..jobbigt och ja, jag vet inte ..
jag blir bara alldeles rörd ..
Troligen mest för att jag nyligen röntgat min lilleman .. en rottishane på 17mån...
han hade D-höfter .. han har dock aldrig visat några smärtor och/eller hälta än iaf ..
men man blir ju livrädd och tror att hans sista dag är kommen ..
Hur gammal är din grabb då? När har du tid för röntgen? Vilken kennel kommer han ifrån?
Kolla gärna in min kille på http://showbusinessanton.blogg.se
Håller tummarna för att er grabb blir bra igen!
KRAM

2007-09-27 @ 18:16:52
URL: http://akp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0