Ny Mobil & Kaffebryggare!!

Ja så har man shoppat sig en ny mobil då, & jag är verkligen varje säljares dröm då det kommer till teknikgrejer:-D Fattar nada & så länge det låter bra så går jag på allt:-) Men men efter att ha sållat bort Ericsson( snygga mobiler men varje gång jag kommit hem med en så har den drivit mig till vansinne & ny mobil;-)) Så fanns det Samsung & Nokia kvar att jämföra det ena & det andra:-)

Blev till slut Nokia 6300 med 2 pixelkamera samt mp3 & radio:-) Gillar den redan men kunde gärna fått varit fällucka då jag tycker rutan repas så lätt, men men man kan inte få allt här i livet:-) Fick ett bra abonnemang till oxå så nu ska man byta nummer oxå, är nog det jobbigaste ändå:-) är ju så inrutad i numret jag haft...

nokia-6300.jpg

På kaffefronten blev det en klassisk Melissabryggare från Clas Ohlson för 200 spänn, billigt & bra:-) Så nu ska den bryggas in så jag får njuta av en riktig god kopp kaffe:-)

kaffe01.jpg

Kommentarer
Postat av: sofie

haha....ja råkade trycka bort dig på msm =) kan du adda igen.....kraaaaaaaaaaam

2007-09-08 @ 10:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0