Nu JÄVLAR Ska Ni Dööööö!!

Låg i sängen imorse & myste med Leia & hör hur Jarkko svär & stormar ut från köket in till badrummet för att hämta den enda hårspray jag äger in tbax i köket & där srayar han för fullt...

Visar sig att nu minsann fick det va nog med dessa FÖRBASKADE flugor som har stormat vårt kök ett bra tag nu & nu skulle dom bort..sa att hårspray är lönlöst men försök att prata med en ursinnig finne:-o Som att prata med en vägg:-D

La in en tråd på favvosajten FL & vips så kom en jäkla massa bra tips från hjälpsamma mammor med samma problem:-)

Så nu har jag inhandlat Ättika & lagt ut tre glas i köket:-) Ett med koncentrerad saft, en med ättika & en med diskmedel & vatten:-) Ikväll ska även klorin ner i rören så nu ska dom jävlarna dö i mitt kök*moohaahaa*

  Min egen gaskammare för dessa äckliga kryp:-D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0