Man skulle kunna tro att jag är nyss hemkommen från krogen!!!

Men så är inte fallet...

Ja vad f*n gör man då vaken så här för oss okristlig tid???? Allt stavas till Leia:-) Fick nog av att bli väckt så fort hon saknade tutten så istället plockade jag upp oss så får hon känna av hur trött hon igentligen är:-) Så nu sitter jag med min nybryggda kopp kaffe & funderar på hur man ska fördriva denna dag.. Igår sög verkligen både dagen & mitt humör därav *no blogging*:-)

Ska iaf undersöka möjligheterna för en dataokunnig som mig att ändra layoten på denna sida då jag vill ha den mer personlig så det lär ta sin tid:-)  

Tjingeling så länge från en väldigt trött Linda!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0