Lucky Garden!! Lite Mättare, Lite Lyckligare!!

Idag har det  varit SOL:-) Här finns verkligen en som har sitt humör efter vädret´s makter...

Så vad har vi gjort idag då???

Tog pendeln in till stan för att softa lite samt få i oss lite god Vietnamiesk mat från? ja just det, Lucky Garden!!!

Älskar deras fyra små rätter samt deras öppenhjärtiga välkomnade & barnbemötande & framförallt älskar Leia att vara där, nästan lite för mycke ibland:-D Idag åt tom Leia en hel kycklingfile & ris där, Ok hälften hamnade på golvet, men vadå?? Man kan ju inte lyckas träffa rätt varje gång:-D

Efter det tog vi en liten titt på stan & kollade in några Indianer som spelade på Drottningatan..Mäktigt var det....Synd bara att jag inte hade kameran med mig...

Sen begav vi oss hemåt för att va lite duktig även idag & ta mig till gymmet för ett kortare gympass, hoppade body pumpen även idag..Skönt iaf att ha kommit igång igen...

Nu sitter jag & bloggar med en mammagris i knä & Jarkko är i  köket & putsar spackel.-)

Tjingeling!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott... Hoppas solen kommer ner hit till Linköping så jag kunde få lite bättre hummör med!!!:-)

2007-10-01 @ 14:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0